I helgen händer årets största hundevent igen, Stockholms hundmässa i Älvsjö! Jag kommer såklart att vara där och jag hoppas att jag får se er där. Jag kommer att åka dit på Söndag och kommer troligen att hålla mig runt Agilityn och rasparaden hela dagen.
 
Hundmässan är en stor mässa för alla er som har hund eller är intresserad av hund på olika sätt! Här är sveriges största hundutställning och om du letar hund är detta det perfekta stället att hitta din ras. Över 100 olika raser kommer att presenteras och delta i utsällningen. Rasparaden är en toppengrej för att se många olika raser.
 
Sen så finns det massor av andra saker att titta på, många företag och föreningar har montrar och du kan gå fram och prata med dom, eller så kan du titta på Agilityn, lydnad eller freestyle! Ni kommer väl?!
 
 

Kommentera

Publiceras ej