Frukost: Havregrynsgröt med chiafrön och jordgubbssylt - 163 kcal
 
Lunch: Grekisk grillad fläskfile med bulgur och tsatsiki (restaurangmat) - 330 kcal
 
Middag: Ungsbakad lax och vit sparris - 352 kcal
 
Övrigt: Toast och 4 rutor vit choklad - 748 kcal
 
Kaloriintag mat totalt: 1593 kcal
 
Träning: Löpning 30 min - minus 365 kcal
 
Totalt idag: 1228 kcal
 
En rätt okej dag alltså, iaf med tanke på att det är valborg! Jag har inte varit jättenoggrann idag och gått över min maxgräns på 1000 kcal om dagen, men det är inte så mycket att jag kommer att gå upp i vikt i alla fall. I morgon är en ny dag med nya tag, och i morgon kommer det att bli mycket jobb för min kropp så det ser jag fram emot!
 
Jag har btw fått ett sånt jättesug efter havregrynsgröt. Kan äta det till alla måltider om jag ville haha, men lite variation borde jag ha! :D Mitt havregryn är slut också.. måste köpa mer i morgon

Kommentera

Publiceras ej