.
Godmorgon alla glada!
Här på Åland steg jag upp tidigt idag för att ta en PW på morgonen innan frukost. Sagt och gjort så steg jag upp 7 och satte snabbt upp håret i en slarvig hästsvans och så tog jag en 90 minuters promenad runt golfbanan. Det är ett sånt härligt varmt väder här så det är varmt redan på morgonen, om man går i långa byxor så dör man typ.
När jag kom tillbaka så satte jag mig och åt en riktig kalorisnål frukost - trodde jag! När jag tittade på flingpaketet, som för övrigt lockade med namnet "fitness flingor", så såg jag att det jag tagit och ätit innehöll 695 kalorier! Det var det haha.. Det kommer man inte äta mycket av igen :D
 måste vara extremt mycket socker i dom.
Idag är det mycket planer här! Jag tänkte åka och bada snart någonstans i det vackra havet, sedan gå på hantverkardagen vid Kastelholms slott och sedan ta en promenad upp till berget. En perfekt dag!

Kommentera

Publiceras ej