Nej nu får det vara nog!
 
I hela mitt liv har jag aldrig behövt bry mig så mycket om vad jag åt och stoppade i mig. Jag behövde inte röra på mig eller om jag inte ville. Jag kunde vara en lat soffpotatis som åt 2 chipspåsar i veckan utan problem. Men kroppen förändras efter årens gång och den där ämnesomsättningen man hade som barn finns inte längre kvar. Visst, jag går inte upp 10 kg bara för att jag är en latmask. Men jag går upp, om än lite så blir det mer och mer ju mer man äter och inte tränar, såklart.
 
Jag vill inte gå ner i vikt. Men jag vill minska i fettprocent. För er som inte vet skillnaden så kan man enkelt säga att jag kommer aldrig att ställa mig på vågen, utan jag kommer mäta kroppen. Att minska i fettprocent betyder att fettet från kroppen helt enkelt gradvis försvinner, man "går ner" i fett.
 
Mitt mål till beachen 2015 - en platt, snygg och sund mage!
 
och ni som läser min blogg, kommer att få följa min resa dagligen, vad jag äter och hur jag tränar. Let's go!
 
Start:
 
 
Mål:
 
 

Kommentera

Publiceras ej