I förrgår så åkte jag och Fredric på en tur ner till Malmö för att byta bil. Vi åkte ca klockan 9:20 på Tisdagsmorgonen och kom tillbaka igår kväll runt 21. Vi bodde på First Hotel i Malmö och det var väldigt roligt för mig att få göra det eftersom att jag inte rest så mycket. På kvällen gick vi ut och käkade på O'learys och efter maten spelade vi bowling tillsammans, en jättetrevlig kväll!
 
Igår satt vi i bilen i stort sett hela dagen. Först hämtade vi nya bilen och sedan åkte vi förbi en kompis i Eslöv innan vi fortsatte mot Stockholm. I skrivande stund sitter jag på skolan och har sovit alldeles för lite haha.
 
Jag beställde en drink i baren och sa "överraska mig!". Bartendern kom med den här godingen! Det jag kunde urskilja var att det va jordgubbar i den och kanske eventuellt likör av något slag. Supergod och uppfriskande!
 

Kommentera

Publiceras ej