I alla situationer finns det något bra och något dåligt. Även för mig och min situation just nu. Jag mår inte bra i själen och hjärtat, men jag har även inset massor av saker som jag skäms över och som jag förbättrat på bara några dagar. Jag gillar att säga att jag är en ny Emelie, fast med dom bra sidorna kvar. Det är dåliga sidor som har försvunnit, som tur är.
 
Men nu till något, inte helt annat, men endå.. Min träning. Jag har börjat ta detta på enormt allvar. Inga mer "nu ska vi göra detta - 1 vecka senare chips, pizza och läsk". Nu är det allvar! Jag känner mig stark. Inte stark i själen, men stark i kroppen. Jag har ju, precis som alla andra, strykan och möjligheten att se ut nästan hur jag vill. Genom att förändra min kropp. och det är jag på god väg till!
 
Magen har länge varit mitt problem. och även ansiktet och rumpan. Saker som många tjejer inte gillar - att de är för runda/stora/fettiga. Glädjande nyheter! Min mage har dragit ihop sig lite, mitt ansikte visar mer konturer och rumpan lyfter sig aningen uppåt - framsteg! och jag slutar inte nu.. Emelie har aldrig varit nöjd-kropp-Emelie. Det är dags nu. För dig.
 
 
 

Kommentera

Publiceras ej