Nu kära läsare vill jag lära känna er bättre! Så jag har lite frågor till er så jag kan lära känna er. Go go go!
 

1. Hur gammal är du?

2. Vad vill du läsa mer av i min blogg?

3. Vad jobbar du med?

4. Beskriv dig själv med fem ord.

5. Vad gör du just precis nu?

6. Vilken är din favoritplats i världen?

7. Något du vill dela med dig av sådär spontant?

8. Vad måste alltid finnas på frukostbordet?

 

Här är mina svar på frågorna :)

1. Hur gammal är du?
Jag är född 95 och är alltså 20 år gammal :)

2. Vad vill du läsa mer av i min blogg?
Det får ni berätta för mig!

3. Vad jobbar du med?
Jag studerar. Tar studenten om 2 månader och då blir jag förhoppningsvis Djurskyddsinspektör eller polis!

4. Beskriv dig själv med fem ord.
Snäll, naiv, godtrogen, djurälskare och hjälpsam.

5. Vad gör du just precis nu?
Just nu sitter jag i min skola och har håltimme.

6. Vilken är din favoritplats i världen?
Min absoluta favoritplats är lite ospecifierad. Det kan vara på en mysig mosstäckt sten i skogen en solig sommardag eller bredvid min kära pojkvän i soffan en mysig fredagskväll.

7. Något du vill dela med dig av sådär spontant?
Ta vara på nuet. Det försvinner så snabbt och innan du vet ordet av det så är det du känner till just nu borta.

8. Vad måste alltid finnas på frukostbordet?
Åh det är så svårt! Men om jag måste nämna en grej så är det något drickbart, mjölk eller juice. Men jag älskar att variera min frukost. Den kan bestå av nybakta frallor, ost, skinka, paprika, tomater, gurka, sallad, löskokta ägg, havregrynsgröt med blåbär, färska bär, färskpressad juice, flingor, mjölk, fil. Man kan göra så mycket med frukost!

 

Kommentera

Publiceras ej